مسابقه‌ «سروهای سربلند» در لرستان آغاز شد
کد خبر: 4187168
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
با موضوع تشییع شهدای گمنام

مسابقه‌ «سروهای سربلند» در لرستان آغاز شد

مسابقه‌ «سروهای سربلند» با موضوع تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در قالب‌های موشن‌گرافیک، فیلم کوتاه، فایل صوتی، عکس، دلنوشته، خاطره و شعر از امروز، 20 آذرماه در لرستان آغاز شد.

مسابقه‌ «سروهای سربلند» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، به مناسبت تشییع شهدای گمنام در استان لرستان مسابقه‌ای با عنوان «سروهای سربلند» با موضوع تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام از امروز، 20 آذرماه در لرستان آغاز شده است.

این مسابقه در قالب‎های موشن‌گرافیک، فیلم کوتاه، فایل صوتی، عکس، دلنوشته، خاطره و شعر برگزار می‏‌شود و علاقمندان می‎توانند آثار خود را تا دهم دی‎ماه امسال از طریق اداره پست به دبیرخانه این مسابقه واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به نشانی خرم‎آباد، خیابان اندیشه، جنب ترمینال شرقی، کوچه اندیشمند 9، پلاک یک ارسال و یا از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره 09394728206 ارسال نمایند.

در برگزاری این مسابقه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، حوزه هنری، آموزش و پرورش، انجمن سینمای ایران، سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان مشارکت دارند.

لازم به ذکر است، دبیرخانه این مسابقه اعلام کرده است که محدودیتی برای ارسال آثار وجود ندارد و دبیرخانه مجوز هر گونه استفاده از آثار دریافتی را دارد.

انتهای پیام
captcha