شیخ نعیم قاسم: مقاومت پایدار و پیروز میدان است
کد خبر: 4185463
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

شیخ نعیم قاسم: مقاومت پایدار و پیروز میدان است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان از آمادگی کامل مقاومت و عدم دستاورد رژیم صهیونیستی در جنگ غزه سخن گفت و افزود: این جنگ بیهوده است، مقاومت پایدار خواهد بود و ادامه خواهد داشت و خودش را برای ادامه مسیر آماده کرده است.


به گزارش ایکنا به نقل از النشرة، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی و عملیات‌هایی که مقاومت در جنوب لبنان ضد مواضع اشغالگران انجام می‌دهد تأکید کرد: هم اکنون مسابقه با زمان است؛ چه کسی به هدف خود می‌رسد؟ اسرائیل با از بین بردن آرمان فلسطین یا مقاومت با ثابت قدم ماندن و ناامید کردن دشمن از توانایی خود در این زمینه؟

وی افزود: مسلم است که اسرائیلی‌ها طی پنجاه روز تجاوزگری به هیچ هدفی نرسیدند و حتی اسرای آنها در معامله تبادل اسرا آزاد شدند و نه در میدان جنگ. جنگی که امروز اشغالگران به راه انداخته‌اند کاملا بیهوده است و نتایج آن ضد اسرائیل خواهد بود. مردم فلسطین مستحکم‌تر و بااراده‌تر از قبل از این جنگ خارج خواهند شد و اسرائیل ضعیف‌تر از قبل و درحالی که نگران آینده است از این جنگ بیرون می‌آید.
وی تأکید کرد: ما اسرائیل را شکست خواهیم داد و در این زمینه عجله نکنید. برخی می‌گویند که شما جنگ علیه اسرائیل را چرا الان آغاز نمی‌کنید و ما خطاب به آنها می‌گوییم شما چه می‌کنید آیا فقط نگاه می‌کنید؟
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان از حمایت تمام‌عیار از مقاومت فلسطین خبر داد و گفت: ما و مقاومت در غزه در یک سنگر هستیم و در کمک به پیروزی هر آنچه لازم باشد دریغ نخواهیم کرد. تهدیدات آمریکا و اسرائیل ما را نمی‌ترساند. ما به سست عنصرها و کسانی که پارازیت می‌اندازند، گوش نخواهیم داد. تاریخ ما آکنده از جانفشانی و دشواری و در عین حال مملو از دستاوردهاست. پیروزی از آن مقاومت و این وعده خداوند است.

انتهای پیام
captcha