همایش کانون‌های تخصصی بانوان کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4185347
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

همایش کانون‌های تخصصی بانوان کرمانشاه برگزار شد

همایش آموزشی کانون‌های تخصصی بانوان با حضور ۳۴ مدیر فعال از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری همایش کانون‌های تخصصی بانوان کرمانشاه

حجت‌الاسلام جواد جلالی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: همایش آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی بانوان از سری برنامه‌های کنگره ملی فعالین بانوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این همایش با حضور ۳۴ نفر از مدیران فعال کانون‌های تخصصی بانوان کرمانشاه با محوریت مباحث آموزشی و توجیهی و موضوع «نقش بانوان در احیای کارکرد‌های مسجد تراز انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانات مقام معظم رهبری» برگزار شد.

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به موضوع همایش برگزار شده، گفت: در گفتمان فکری اسلام، بانوان جایگاه مهمی دارند و از این‌روی توجه به ریشه‌های معرفتی و دینی از ضرورت‌های پرداختن به بحث بانوان است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: در رویداد‌های تکاملی اجتماع، بانوان منشأ اثرگذاری هستند و در عرصه‌های مختلفی نقش‌آفرینی می‌کنند که باید بدان پرداخت.

وی با بیان اینکه پرداختن به جایگاه زن در منظومه فکر دینی جایگاه بسیار رفیعی است، افزود: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به ویژه کانون‌های تخصصی بانوان نقش برجسته‌ای ایفا می‌کنند و بانوان در مسیر هویت‌بخشی به جایگاهشان در جامعه نقش بسزایی دارند.

حجت‌الاسلام جلالی در پایان تأکید کرد: در دوره آموزشی ویژه کانون‌های تخصصی بانوان در کرمانشاه، کار ویژه این کانون‌ها تبیین شد.

انتهای پیام
captcha