عملیات طوفان‌الاقصی با مقاومت مردم فلسطین تحول عظیمی ایجاد کرد
کد خبر: 4184644
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

عملیات طوفان‌الاقصی با مقاومت مردم فلسطین تحول عظیمی ایجاد کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: عملیات طوفان‌الاقصی بعد از ۷۵ سال مقاومت مردم فلسطین تحول عظیمی را در منطقه ایجاد کرد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌ دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان امروز، 7 آذر در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در اداره کل کتابخانه‌های استان با بیان اینکه بسیج در طول ۴۵ سالی که گذشت خدمات متنوع و شایسته‌ای را در عرصه‌های مختلف به عموم مردم ارائه کرده گفت: اقدامات و خدمات بسیج سازندگی در طول سال‌هایی که گذشت زمینه ایجاد توسعه و آبادانی را در سراسر کشور فراهم کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه بر ضرورت بصیرت‌افزایی اشخاص تاکید کرد و گفت: بی‌بصیرتی منجر به آسیب‌های جدی به این نظام و انقلاب خواهد شد.

حسینی‌دیباجی ادامه داد: استراتژی دشمن این است که جلوی قدرت گرفتن ایران را با ایجاد بحران‌ها و تحریم‌های ظالمانه بگیرند که ۲۶ ماده معدنی فلزی در دنیا شناخته شده که ۱۲ نوع آن در ایران وجود دارد.

وی با بیان اینکه اسرائیل در تلاش است با هجمه‌های متعدد فرهنگی آمار ازدواج را کاهش و آمار طلاق را افزایش دهد، متذکر شد: عملیات طوفان‌الاقصی بعد از ۷۵ سال مقاومت مردم فلسطین تحول عظیمی را در منطقه ایجاد کرد.

حسینی‌دیباجی متذکر شد: اسرائیل از امکانات اطلاعاتی و نظامی مطلوبی برخوردار است و تحمل این شکست برای رژیم صهیونیستی سخت است که استراتژی ایران در این عرصه بیداری و آگاه‌سازی جهان علیه اقدامات ظالمانه رژیم منحوس اسرائیل است.

به گفته وی؛ اکنون دنیا از حقوق بشر و سازمان ملل ناامید شدند و این تحول بزرگ رخ داده و اگر ایران وارد جنگ می‌شد آنان با مظلوم‌نمایی جنگ جهانی سوم را راه‌اندازی می‌کردند.

خبرنگار- اعظم نظری

انتهای پیام
captcha