فرهنگ بسیجی در جامعه ترویج شود
کد خبر: 4184536
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

فرهنگ بسیجی در جامعه ترویج شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان بر لزوم ترویج و صدور فرهنگ بسیجی در جامعه گفت: باید قدر این شجره طیبه را بدانیم.

حجت الاسلام موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‎الاسلام موسوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، عصر روز گذشته، 6 آذر در جمع فرماندهان و کارکنان گردان‌های امام حسین (ع) استان با بیان اینکه تا زمانی که به امنیت نیاز داریم به عشق و ایمان بسیج و بسیجی هم نیازمندیم؛ گفت: باید به بسیج به عنوان یک فرهنگ نگاه کنیم.

وی ادامه داد: در دورانی بسیج و پایگاه بسیج را از مساجد جدا کردیم؛ بنابراین این موضوع توسط رهبر انقلاب مورد تأکید قرار گرفت که در این راستا بسیج و بسیجی را باید به مساجد گره زد.

وی به مراحل سیر و تکامل بسیج اشاره کرد و گفت: در ابتدای امر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام فرمان تشکیل بسیج را می دهند و در مرحله دوم در قانون می آید و سلسله مراتب به خود می گیرد و سپس از مستقل بودن خارج و ذیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعریف می شود و با جنگ تحمیلی رشد می کند و ملت ایران به رشد و  بالندگی آن افتخار می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه باید قدر این فرهنگ ناب و شجره طیبه را بدانیم اظهار کرد: ارزش سپاه و بسیج  خیلی بیشتر از آن است که بخواهد آن را برای فرد یا گروه سیاسی خاصی خرج کند.

وی با تأکید بر لزوم انتشار و صدور فرهنگ بسیج به جهان یادآور شد: صدور فرهنگ بسیج و انقلاب نیازی به حضور فیزیکی ندارد، اینکه در جهان امروز مردم آزاده فریاد آزادی فلسطین و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند یعنی فرهنگ انقلاب و فرهنگ بسیجی به دنیا صادر شده است .

انتهای پیام
captcha