نفرات برتر مسابقات قرآن تأمین اجتماعی همدان معرفی شدند
کد خبر: 4182780
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

نفرات برتر مسابقات قرآن تأمین اجتماعی همدان معرفی شدند

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به برگزاری بیست‌وپنجمین مسابقات قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: این دوره از مسابقات با حضور 112 شرکت‌کننده در اداره تأمین اجتماعی همدان برگزار شد و نفرات اول رشته‌های مختلف به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

مسابقات قرآن تأمین اجتماعی همدانحسن عروتی موفق، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه بیست‌وپنجمین مسابقات قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های سازمان تأمین اجتماعی با حضور 112 شرکت‌کننده در اداره تأمین اجتماعی همدان برگزار شد، گفت: ۶۸ نفر از این شرکت‌کنندگان آقا و 44 خانم بودند که در نهایت  نفرات برتر رشته‌های مختلف به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق بانوان و آقایان، اذان آقایان و رشته‌های مفاهیم و نهج‌البلاغه در دو حوزه بیمه‌ای و درمانی با حضور داوران برتر و سطح یک استان برگزار شد.

عروتی موفق با اشاره به اسامی نفرات اول این دوره از مسابقات بیان کرد: محسن نادری‌پور در رشته قرائت تحقیق و نصراله سلطانی در رشته قرائت ترتیل نفرات اول شدند. در رشته اذان که ویژه آقایان برگزار شد، در گروه سنی ۶ تا ۱۱ سال علی عباسی به‌عنوان نفر اول و در گروه سنی ۱۲ تا ۱۶ سال نیز مانی حق‌شناس موفق به کسب رتبه اول و در گروه سنی بالای ۱۶ سال محسن نادری‌پور حائز رتبه اول شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان یادآور شد: محمد‌مهدی کریمی در رشته حفظ ۱۰ جزء موفق به کسب رتبه اول شد و علیرضا کلوندی در رشته حفظ یک جزء حائز رتبه اول شد. در رشته حفظ ۱۰ سوره، سبحان حنیفی موفق به کسب رتبه اول شد. محسن اسدی نفر اول رشته مفاهیم و سیف‌اله سوادی شفیع نیز نفر اول رشته نهج‌البلاغه آقایان شدند.

وی با اشاره به رشته حفظ سوره ملک اشاره کرد: در رده سنی فرزندان زیر ۱۶ سال نفر اول محمدمبین اعظمی و در رده سنی بالای ۱۶ سال محمود یوسفی پارسا رتبه اول را کسب کردند.

عروتی موفق گفت:  آزاده سمائی نوروزی در رشته ترتیل و فاطمه گنجی در رشته قرائت تحقیق بانوان حائز رتبه اول شدند. همچنین آتنا الوندی در رشته حفظ ۲۰ جزء، زهرا عبادی در رشته حفظ ۱۰ جزء، مریم‌السادات هراتی در رشته حفظ یک جزء به عنوان نفر اول معرفی شدند. در رشته حفظ سوره نبأ الهام چابکی نفر اول در گروه سنی زیر ۱۲ سال و حفظ ۱۰ سوره، کوثر سلیمی موفق به کسب رتبه اول شدند. فاطمه خلیلی تیمور نیز نفر اول رشته مفاهیم و مریم سموات نفر اول رشته نهج‌البلاغه بانوان شدند.

انتهای پیام
captcha