محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4181068
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در همدان برگزار می‌شود

مدیرعامل مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته بین‌المللی در همدان به مناسبت هفته گرامیداشت قرآن و عترت در دانشگاه‌ها خبر داد.

محسن ورمزیار، مدیر عامل مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریممحسن ورمزیار، مدیر عامل مجمع اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی حاج مهدی غلام‌نژاد در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت قرآن و عترت در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، افزود: این محفل روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه بعد از نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه دانشگاه صنعتی همدان برگزار خواهد شد. در این محفل جمعی از فعالان قرآنی، قاریان، حافظان و دانشجویان این دانشگاه حضور خواهند یافت، اهدای ده جایزه صد هزار تومانی به حاضران از جمله برنامه‌های این محفل خواهد بود.

ورمزیار بیان کرد: پس از اتمام این محفل قرآنی نیز محفلی دیگر در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی ویژه دانشجویان و قرآنیان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ مهدی غلام نژاد از اهالی تبریز است که به عنوان قاری ممتاز بین المللی شناخته شده است. او از سن دوازده سالگی به صورت جدی وارد عرصه تلاوت شده و اولین موفقیت‌های خود را در اذان کسب کرده است.

انتهای پیام
captcha