برگزاری پویش کانون قرآن و عترت شریف در حمایت از غزه
کد خبر: 4179698
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

برگزاری پویش کانون قرآن و عترت شریف در حمایت از غزه

پویشی قرآنی در حمایت از مردم مظلوم غزه از سوی کانون قرآن و عترت دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

برگزاری پویش قرآنی کانون قرآن و عترت شریف در حمایت از غزهبه گزارش ایکنا، کانون قرآن و عترت دانشگاه صنعتی شریف با انتشار فراخوانی از کانون‌های قرآن و عترت سایر دانشگاه‌ها در سراسر کشور دعوت کرد تا در پویش قرآنی در حمایت از مردم مظلوم غزه شرکت کنند. در متن این فراخوان آمده است؛

تاکنون آمار شهدای غزه از مرز 9هزار نفر گذشته است، یعنی از شروع طوفان‌الاقصی تاکنون حدوداً روزی ۳۰۰ نفر شهید، که البته در مقابل با الطاف الهی شاهد توفیقات حماس و جبهه‌ مقاومت هستیم.

صرف نظر از کار و فضای تشکیلاتی هر یک از کانون‌های قرآن و عترت در دانشگاه‌ها در این برهه از زمان، فرد به فرد ما موظفیم مجموعه اقدامات و کُنشگری با محوریت قرآن نیز داشته باشیم و لذا از همه همکاران می‌خواهیم در این پویش شرکت و با انجام سلسله اقداماتی و از همه مهمتر کار رسانه‌ای، به حمایت از مردم مظلوم غزه اهتمام داشته باشند.

این گزارش حاکی است در پی این فراخوان تاکنون کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه تبریز، مرکز شهید مطهری خوی، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، دانشگاه زنجان، دانشکده علوم قرآنی مشهد، دانشگاه تهران، کانون قرآن و معارف اسلامی دانشگاه گیلان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه علوم پزشکی همدان و دانشگاه صنعتی مالک اشتر برای شرکت و همکاری در این پویش اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام
captcha