تلخ‌ترین مظاهر نژادپرستی در فلسطین اتفاق می‌افتد
کد خبر: 4178389
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

تلخ‌ترین مظاهر نژادپرستی در فلسطین اتفاق می‌افتد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: تلخ‌ترین مظاهر نژادپرستی در فلسطین اشغالی به وقوع می‌پیوندد، بنابراین همه انسان‌های آزاده باید از مردم این کشور دفاع کنند.

حجت الاسلام سیدعابدین سیدصادقی مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدعابدین سیدصادقی مسئول دفترنمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه،  در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت که در محل پادگان حیدرلوی ارومیه برگزار شد، گفت: امروزه تلخ‌ترین و ناگوارترین مظاهر نژادپرستی در فلسطین اشغالی توسط رژیم صهیونیستی در حال وقوع است، بنابراین لازم است همه انسان‌های آزاده برای دفاع از این ملت مظلوم برخیزند.

وی ادامه داد: پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی همچنین بعد از آن ایستادگی ملت بزرگ کشورمان در جنگ تحمیلی پیام‌های زیادی برای مللی دارد که زیر بار سنگین ظلم و ستم به سر می‌برند، به طوری که اکنون ملت‌های ستمدیده با الهام از ملت ایران برای رهایی خود تلاش می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: ما نه‌تنها در هشت سال دفاع مقدس بلکه در همه این سال‌ها مقابل بزرگ‌ترين قدرت‌هاى تركيب‌شده‌ عالم قرار گرفتيم و با تمام توان خود از وجب به وجب خاک ایران اسلامی دفاع کردیم.

حجت‌الاسلام سیدصادقی اضافه کرد: ملت ما نبايد هرگز فراهم‌آورندگان اين عزت را فراموش كند،  پیشکسوتان نیروهای مسلح، وابستگان و خانواده آنها برای کشورمان زحمات زیادی را متحمل شدند، آنها به واسطه غیرت، همت و همدلی که داشتند توانستند حماسه‌‌های بزرگی را در برهه‌های مختلف خلق کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه اضافه کرد: اين كشور هميشه خود را نسبت به رزمندگان اسلام، شهدا، جانبازان، آزادگان، مفقودان، اسرا و خانواده‌هاي‌شان مديون می‌داند.

وی با اشاره به حوادث کنونی منطقه، گفت:  ملت فلسطين يك ملت مظلوم است، با ظلم، قساوت و تبعيض نژادى و نژادپرستىِ يك‌عده سرمايه‌دار و سياستمدار ظالم از خانه‌ خود اخراج شدند، آنچه كه در فلسطين اشغالى از مظاهر نژادپرستى  و کودک‌کشی انجام شده است، در كمتر جايى نظير آن را مى‌‌توان مشاهده كرد؛ ولى در اين‌جا مسأله‌ نژاد يهود و نژاد غيريهود است.

حجت‌الاسلام سیدصادقی گفت: همه خاک، ثروت‌های طبیعی و غیرطبیعی فلسطین مانند هر کشور دیگری متعلق به ملت آن است، اما در این خطه اختیار همه چيز از آنها سلب می‌شود و در خدمت یک حكومت نژادپرست صهيونيست قرار می‌گيرد.

انتهای پیام
captcha