نشست مشترک ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان و راهیان نور ساری برگزار شد
کد خبر: 4177906
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

نشست مشترک ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان و راهیان نور ساری برگزار شد

نشست مشترک ستاد گرامیداشت ۱۳ آبان و راهیان نور شهرستان ساری به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ساری برگزار شد.

نشست مشترک ستاد گرامیداشت ۱۳آبان و راهیان نور شهرستان ساریبه گزارش ایکنا مازندران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، نشست مشترک ستاد گرامیداشت 13آبان و راهیان نور شهرستان ساری،  به ریاست ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مرکز استان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین اصغری، رئیس سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، بخشداران و مدیران مربوطه سوم آبان ماه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ساری برگزار شد.

ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ساری، در این نشست با تأکید بر تلاش دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین‌های انقلاب اسلامی گفت: راهیان نور و آیین ۱۳ آبان سبب ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و نظام اسلامی می‌شود.

 وی با تأکید بر مقابله با آسیب‌های فرهنگی اجتماعی، افزود: همه دستگاه‌ها وظیفه دارند به عنوان یک اولویت فرهنگی در پشتیبانی از اردوهای راهیان نور و برگزاری آیین‌های پیش‌رو تمام توان و ظرفیت خود را پای کار بیاورند.

در ادامه اعضای این نشست به بیان برنامه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این حوزه مطرح کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

انتهای پیام
captcha