راه‌اندازی پویش «طوفان‌ الاقصی بچه‌های مسجد» در مساجد البرز
کد خبر: 4177181
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

راه‌اندازی پویش «طوفان‌ الاقصی بچه‌های مسجد» در مساجد البرز

پویش «طوفان‌ الاقصی بچه‌های مسجد» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از راه‌اندازی پویش «طوفان‌ الاقصی بچه‌های مسجد» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: تبیین جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین، اعلام انزجار و حمایت پرشور مردمی از مقاومت ملت مظلوم فلسطین و عملیات طوفان‌ الاقصی و جریان‌سازی ابعاد عملیات شکوهمند جبهه مقاومت اسلامی فلسطین از جمله اهداف برگزاری این پویش است.

وی افزود: مبارزه علیه اسرائیل در پلتفرم‌های موجود از قبیل توییتر، اینستاگرام با همکاری اصحاب رسانه، مجلات و روزنامه‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این پویش عنوان کرد و افزود: مخاطبان این پویش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اهالی مسجد(بسیج، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و...)، اهل محل (عموم مردم از اهالی محله، کسبه و...) هستند.

این مسئول درباره نحوه شرکت در این پویش توضیح داد: علاقه‌مندان می‌توانند با امضای طومار مردمی در حمایت از دلاورمردان حماس و گروه‌های مقاومت، تهیه و تولید کلیپ و فیلم از شور و هیجان حماسی مردم و جوانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این پویش شرکت کنند.

شکری یادآور شد: علاقه‌مندان و فعالان مسجدی به‌منظور شرکت و ثبت‌نام در این پویش می‌توانند به مدیران کانون‌های فرهنگی هنری استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha