بیانیه کتابخانه‌های عمومی اردبیل در حمایت از مردم غزه
کد خبر: 4176604
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵

بیانیه کتابخانه‌های عمومی اردبیل در حمایت از مردم غزه

کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی اردبیل در پی جنایات رژیم اشغال‌گر قدس برای لاپوشانی شکست مفتضحانه‌اش در عملیات غرورآفرین «طوفان الأقصی» و بمباران بیمارستان المعمدانی که به شهادت زنان و کودکان بی‌دفاع و صدها غیرنظامی منجر شد، بیانیه‌ای صادر کردند.

بیانیه کتابخانه‌های عمومی اردبیل در حمایت از غیرنظامیان بی‌دفاع غزهبه گزارش ایکنا، به نقل روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی اردبیل، کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی اردبیل در پی جنایات رژیم اشغال‌گر قدس برای لاپوشانی شکست مفتضحانه‌اش در عملیات غرورآفرین «طوفان الأقصی» و بمباران بیمارستان المعمدانی که به شهادت زنان و کودکان بی‌دفاع و صدها غیرنظامی منجر شد، 27 مهرماه بیانیه‌ای صادر و به تقبیح اقدامات غیرانسانی صهیونیست‌ها پرداختند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«بِسمِ  الله القَاصِمِ الجَبّارِین

«وَ قالَ الَّذِینَ کَفَرُوا لِرُسُلِهِم لَنُخْرِجَنَّکُمْ مِن أَرْضِنا أَو لَتَعُودُنَّ فِی مِلَّتِنا فَأَوْحى‌ إِلَیْهِم رَبُّهُم لَنُهْلِکَنَّ الظَّالِمِینَ»(ابراهیم: 13)

کافران به پیامبرانشان گفتند: مسلماً ما شما را از سرزمین خود بیرون خواهیم کرد؛ مگر این که هم‌کیش ما شوید. پس پروردگارشان به آنان وحى کرد: ما قطعاً ستمکاران را نابود مى‌کنیم.

روزی که عملیات غرورآفرین جبهه مقاومت، موسوم به «طوفان الأقصی» گوشه‌ای از وعده الهی را نمایان ساخت و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را درهم شکست، فوران غیظ، کین‌خواهی ددمنشانه و دست یازیدن به سبعیت بیشتر از جانب ایادی خون‌آشام آن، قابل تصور بود؛ اما گمان نمی‌رفت که سطح جنایت تا این اندازه فراتر رود و جلادان اشغالگر، با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی مرتکب اقدامی شوند که جنایت آشکار علیه بشریت و مبادرت به نسل‌کشی کم‌ترین صفت آن باشد.

رژیم صهیونیستی با این جنایت، نهایت سفاکی و رذالت خود و در عین حال، بی‌اعتنایی کاملش به موازین بین‌المللی را در سایه حمایت دولت‌های امپریالیستی هویدا کرد و روح همه بشردوستان عالم را جریحه‌دار ساخت.

تصاویر دردناک زنان و کودکان در خون غلتیده، مجروحان فاقد درمان و دارو و جمع کثیری از مردم بی‌پناه و خانه به دوش غزه، که به اقصی نقاط عالم مخابره می‌شود و مردم سراسر جهان را در بهت و بغض فرو می‌برد، اندک تأثیری بر وجدان خفته سردمداران این رژیم جعلی ندارد و دردا و دریغا که حامیان این رژیم بی‌رسم و آیین، هم‌چنان بر جانبداری خود از جانیان، پافشاری می‌کنند.

کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، همراه و هم صدا با سایر اقشار و صنوف و عموم ملت حق‌طلب ایران اسلامی مراتب انزجار خود را از رخدادهای خونین و آمران و عاملان بی‌مروت آن اعلام داشته و دیگرباره بر پشتیبانی بی‌قید و شرط خود از جبهه مقاومت اذعان و تأکید می‌کنند.

رجای واثق داریم که در آینده نزدیک، طرح‌های شیطانی نظام سلطه و شبکه جهانی صهیونیسم در تحقق مقاصد پلیدشان، عقیم مانده و شعله‌های مقاومت و انتفاضه، ریشه جنایت‌کاران را در اندرون مرزهای خود و زیر گنبد آهنین دروغین‌شان خواهد سوزاند. از بن جان باورمندیم که در پرتو درخشان هدایت و راهبری ولیّ امر مسلمانان جهان، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی روز به روز نمایانتر شده و در نهایت این شجره خبیثه و غده سرطانی، ناگزیر به حیات خود در منطقه و جهان پایان خواهد داد و در صحیفه تاریخ فردا نشانی جز ننگ و نفرین از او برجای نخواهد ماند.

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ»

انتهای پیام
captcha