برگزاری ۱۰۲ مسابقه پیامکی و مجازی توسط هیئت علقمه مازندران
کد خبر: 4176287
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

برگزاری ۱۰۲ مسابقه پیامکی و مجازی توسط هیئت علقمه مازندران

رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران، با اشاره به عملکرد این هیئت در بخش مسابقات پیامکی و عکاسی، گفت: تعداد ۱۰۲ مسابقه پیامکی و مجازی از سال ۱۴۰۰ تاکنون از سوی هیئت علقمه برگزار شده است.

رزاق باقرزاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندرانباقر رزاق‌زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران، در گفت‌و‌گو با ایکنا از مازندران با اشاره به عملکرد این هیئت در بخش مسابقات پیامکی و مجازی، گفت: هیئت مذهبی علقمه مازندران از سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام به برگزاری ۱۰۲ مسابقه پیامکی و مجازی کرده است.

وی افزود: در شش ماهه اول امسال ۶ مسابقه در بخش مسابقه پیامکی و ۴ مسابقه در بخش عکس و دلنوشته در روز اربعین، شهادت امام رضا(ع)، هفته فراجا و  هفته دفاع مقدس برگزار شد.

باقرزاده تصریح کرد: بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر از نقاط مختلف کشور خصوصاً از کربلای معلا، نجف و کاظمین در این مسابقات مشارکت داشتند.

رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران با بیان اینکه به ۳۹ نفر از برندگان امسال اینترنت رایگان یک ساله به همراه سپه کارت هدیه اهدا شد، خاطرنشان کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون به ۱۹۲ نفر از برندگان جوایز مختلفی اهدا شده است.

وی در پایان اظهار کرد: این مسابقات با توجه به مناسبت‌های مختلف با هدف افزایش سطح اطلاعات عمومی در سطح کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha