توزیع 550 بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار کرج
کد خبر: 4173540
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

توزیع 550 بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار کرج

مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج با اشاره به اجرای طرح «قرار دوازدهم» به‌مناسبت هفته وقف در این امامزاده گفت: در قالب این طرح 550 بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان کمتر برخوردار توزیع شد.

طرح قرار دوازدهم

محمد بیانی، مدیر داخلی آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج با اشاره به اجرای طرح «قرار دوازدهم» به‌مناسبت هفته وقف در این امامزاده گفت: در قالب این طرح 550 بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان کمتر برخوردار توزیع شد. 

وی با اشاره به اینکه طرح قرار دوازدهم به نیت حضرت ولیعصر(عج) و در تاریخ دوازدهم هر ماه اجرا می‌شود، افزود: در این طرح که از محل موقوفات، کمک‌های خیران و نذورات مردمی بقاع متبرکه صورت می‌گیرد، بسته‌های معیشتی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار داده می‌شود و در ماه جاری مصادف با ایام پر خیر و برکت هفته وقف این طرح به هدف تأمین بسته کمک آموزشی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار اجرا شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح قرار دوازدهم از سوی بقاع متبرکه، درآمد موقوفات با نیات مرتبط، خیران و شهروندان تأمین می‌شود، گفت: بسته‌های تحصیلی بین دانش‌آموزان دبستان به ارزش ریالی هر بسته 600 هزار تومان توزیع شد.

وی در پایان ویزیت رایگان پزشکان در مرکز سلامت امامزاده طاهر(ع) و برگزاری محفل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های هفته وقف در این امامزاده برشمرد و بیان کرد: خانواده‌های نیازمند اطراف امامزاده شناسایی شده‌اند و در همین راستا برای این قشر کارتی در نظر گرفته شده که از مزایای بُن رایگان، ارائه خدمات رایگان درمانی و... بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha