اکرام سالمندان در دستور کار قرار دارد
کد خبر: 4172851
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل:

اکرام سالمندان در دستور کار قرار دارد

دکتر هادی میرزایی گفت: در هفته گرامیداشت سالمندان، اکرام آنها در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی زابل قرار گرفته است.

اکرام سالمنداندکتر هادی میرزایی رئيس دانشگاه علوم پزشکی زابل در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان اظهار کرد: احترام به سالمندان در کشور ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با این افراد با حسن نیت، عزت و احترام برخورد شود.

وی ادامه داد: افراد مسن و سالمند چه زن و چه مرد در استان سیستان‌ و بلوچستان از جایگاه ویژه‌ای در بین خانواده‌ها برخوردارند و همواره با احترام از آن‌ها یاد می‌شود و وجود ایشان را مایه خیر و برکت برای جامعه می‌دانند.

رئيس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: سالمندان به عنوان بزرگان جامعه، حق بزرگی برگردن یکایک ما دارند چراکه آن‌ها جوانی و عمر خودشان را برای بزرگ کردن فرزندان گذاشته‌اند، بر این اساس در هفته گرامیداشت سالمندان، اکرام آنها در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی زابل قرار گرفته است.

میرزایی اضافه کرد: ویزیت رایگان سالمندان در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطح مساجد، عیادت و دلجویی از سالمندان، توزیع مکمل و آموزش تغذیه به سالمندان، توزیع ماسک، کنترل فشارخون  و قند خون سالمندان در سطح پایگاه‌های بهداشتی و خانه‌های بهداشت و مواردی از این قبیل، در دستور کار مراکز  تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل قرار گرفته تا در هفته سالمند به‌ منظور اکرام سالمندان عزیز در منطقه سیستان انجام شود.

 

 

انتهای پیام
captcha