برگزاری جشن «چلچراغ آیه‌ها» در بجنورد
کد خبر: 4172380
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

برگزاری جشن «چلچراغ آیه‌ها» در بجنورد

معاون تعلیم و تربیت سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی از برگزاری جشن و محفل قرآنی «چلچراغ آیه‌ها» در بجنورد خبرداد.

برگزاری جشن «چلچراغ آیه‌ها» در بجنوردعبدالرضا قوی بنیه، معاون تعلیم و تربیت سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: جشن و محفل قرآنی «چلچراغ آیه‌ها» فردا 10 مهرماه ساعت 19 در بجنورد و در محل میدان شهید برپا می‌شود.

وی ادامه داد: حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی نیز در این مراسم به سخنرانی می‌پردازد و سرود «قرآن میخوانم» به صورت محوری همزمان با سراسر کشور در بجنورد نیز اجرا خواهد شد.

قوی بنیه افزود:اجرای گروه تواشیح و مولودی خوانی و معرفی نفرات برتر اولین دوره مسابقات قرآنی جبهه مقاومت جهان اسلام و سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج نیز در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: اولین دوره مسابقات قرآنی جبهه مقاومت جهان اسلام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی از ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ۱۰ مردادماه امسال نیز به پایان رسید.

وی با اشاره به نام نویسی 16 هزار نفر در خراسان‌شمالی در این دوره از مسابقات، یادآورشد: این مسابقات در رده‌های سنی مختلف حتی کودک و نوجوان نیز برگزار شد به همین دلیل استقبال بسیار خوبی از این مهم صورت گرفت و خراسان‌شمالی در میزان ثبت نامی در سطح کشور جزء اولین استان‌ها بود.

انتهای پیام
captcha