جهاد تبیین وظیفه اصلی سازمان تبلیغات است
کد خبر: 4169619
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
حجت‌الاسلام حریزاوی:

جهاد تبیین وظیفه اصلی سازمان تبلیغات است

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه جهاد تبیین وظیفه اصلی و از رسالت‌های سازمان تبلیغات است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی بازوی فرهنگی مقام معظم رهبری و شبکه امامت و ولایت در استان‌ها است لذا انتظار جدی داریم سازمان‌های مختلف با این سازمان همکاری کنند.

حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات کشوربه گزارش ایکنا از کرمان حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور امروز، ۲۷ شهریورماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه هدف نزول آیات قرآن تبیین است، گفت: در روزگاری که به سر می‌بریم برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان دین و اسلام همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد تبیین وظیفه اصلی و از رسالت‌های سازمان تبلیغات است.

وی با بیان اینکه امروز بدون جهاد تبیین نمی‌توان از جنگ هیبریدی و این شرایط پیچیده عبور کرد، افزود: ما نزدیک قله هستیم اما بعضی احساس ناامیدی و عدم پیروزی می‌کنیم زیرا نمی‌دانیم در حال پیروزی هستیم و این مربوط می‌شود به هزیمت در جنگ شناختی و تنها راه مقابله با آن جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام حریزاوی با بیان اینکه حاج قاسم مکتبی به جای گذاشت که در برابر آن مکلف هستیم و کرمان در این امر رسالت بیشتری دارد تا جهان این مکتب را بشناسند، ادامه داد: اگر برنامه‌ها در راستای مکتب جهت‌دهی شود می‌توان امید داشت که برنامه‌ها اثرگذار شوند.

وی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در مدیریت فرهنگی کشور دانست و تصریح کرد: همه مدیران باید به این بیانیه توجه کنند. جوان‌گرایی رمز بیانیه گام دوم انقلاب است و همه باید کمک کنیم تا به ثمر برسد.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پایان اظهار کرد: جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی مهم است و امام راحل در کشف‌الاسرار نوشتند که این سازمان باید تأسيس شود. اين سازمان فراتر از سازمان‌های دولتی و بازوی فرهنگی رهبری و شبکه امامت و ولایت در استان‌ها است و انتظار جدی داریم سازمان‌های مختلف با این سازمان همکاری کنند.

انتهای پیام
captcha