اعلام نتایج مسابقه عکاسی «پیاده تا حرم»
کد خبر: 4168256
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

اعلام نتایج مسابقه عکاسی «پیاده تا حرم»

نتایج مسابقه پیامکی و عکاسی «پیاده تا حرم» هیئت مذهبی علقمه استان مازندران با برتری 26 نفر از شرکت‌کنندگان از سراسر کشور اعلام شد.

باقر رزاق زاده

باقر رزاق‌زاده، رئیس هئیت علقمه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا مازندران، از اعلام نتایج مسابقه بزرگ پیامکی و عکاسی «پیاده تا حرم» هیئت مذهبی علقمه استان مازندران خبر داد و گفت: پس از اعلام فراخوان تا مهلت زمان ارسال، ۱۰۸۳ نفر در بخش مسابقه پیامکی و 314 نفر در بخش مسابقه عکاسی و فیلم  با تلفن همراه آثار به دبیرخانه ارسال کردند.

وی افزود: در بخش مسابقه پیامکی «پیاده تا حرم» علقمه، جواب درست جابر ابن عبدالله انصاری اولین زائر حسینی بود، که ۳۶ کاربر جواب درست نداده بودند و تعداد ۱۳۶ نفر به دلیل نداشتن مشخصات از لیست مسابقات خارج شده‌اند، تعداد ۲۹۸ نفر از نقاط مختلف کشور و حتی از کربلا معلی و نجفف برای نخستین بار در این مسابقه پیامکی و عکاسی شرکت کردند.

رزاق‌زاده تصریح کرد: به برندگان این دوره از مسابقات در بخش عکاسی، اینترنت یک ساله رایگان به همراه کارت هدیه، در بخش پیامکی، اینترنت ۶ماهه رایگان اعطا می‌شود.

رئیس تشکل‌های مذهبی ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به برندگان بخش فیلم و عکس خاطرنشان کرد: شیوا محسنی ۱۹ ساله زیراب، زهرا اسکندری سوادکوهی۲۳ ساله قائم‌شهر، هستی مولایی ۲۵ ساله کرمانشاه، افشین امانی ۳۸ ساله از زنجان، دنیا احدی ۱۸ ساله از بابلسر و زهرا زرین بلاغ ۱۷ ساله از اردبیل، برندگان این دوره از مسابقات بخش فیلم و عکس شدند.

وی اظهار کرد: عاطی مرادی ۴۰ ساله از قائم‌شهر، ابراهیم کاظمی ۶۶ ساله از ارومیه، زینب ابراهیمی ۵۹ ساله از  پل‌سفید، نگین احمدی ۲۲ ساله زنجان، شنتیا محمدپور ۶ ساله از قائم‌شهر، زهرا اسدزاده ۱۸ ساله از بابلسر، فاطمه کیانی ۷ساله از زیراب، حسین کلاری ۲۵ ساله از کلاردشت، سمیه اسکندری ۱۹ ساله از خرمشهر، سارا بهمنی ۱۷ ساله از سوادکوه، داراب مشتاقی ۶۶ ساله از لاهیجان، محمد جهانبخشی ۱۵ساله از زیراب، حدیث قربانی ۲۱ ساله از قم، مهدی جعفری ۳۶ ساله از اندیمشک، راهیل بابایی ۶ ساله از کرج، اردشیر غلامی ۵۷ ساله از مراغه، پروانه درخشنده ۴۰ ساله از ساری، ملیکا بافنده ۱۹ ساله از قائم‌شهر، ارکان قاسم‌پور ۲۵ ساله از جویبار، نگار صمدی ۱۸ ساله از گلوگاه، برندگان این دوره از مسابقات بخش پیامکی محسوب می‌شوند.

رزاق‌زاده ادامه داد: با توجه به استقبال از این دوره از مسابقات، تعداد جوایز در بخش عکاسی از ۳ نفر به ۶ نفر و در بخش پیامکی از ۱۲ نفر به ۲۰ نفر افزایش داده شد.

انتهای پیام
captcha