مددجویان کمیته امداد اردبیل عازم مشهد مقدس شدند
کد خبر: 4167898
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
در قالب دو کاروان زیارتی؛

مددجویان کمیته امداد اردبیل عازم مشهد مقدس شدند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر، ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در قالب دو کاروان زیارتی عازم سفر معنوی مشهد مقدس شدند.

اعزام مددجویان کمیته اردبیل به مشهد مقدسبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، ۱۸ شهریورماه، در جریان عزیمت این کاروان در قالب طرح «دختران یاس» در اردبیل اظهار کرد: در قالب چهارمین کاروان زیارتی و فرهنگی، ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل عازم مشهد مقدس شدند تا در کنار بهره‌گیری از برنامه‌های اردویی، زیارتی و معنوی از برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده نیز استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به مشهد مقدس عزیمت کردند تا به زیارت امام رئوف، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مشرف شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: ادامه این برنامه‌های اردویی و زیارتی را تا پایان امسال شاهد خواهیم بود تا مددجویان تحت حمایت این نهاد که آرزومند تشرف به مشهد مقدس و زیارت امام رئوف هستند بتوانند از این برنامه معنوی و فرهنگی بهره بگیرند.

حسین نژاد گفت: کمیته امداد در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی تلاش می‌کند تا علاوه بر مساعدت‌های مالی و معیشتی به این خانواده‌ها، در حوزه فرهنگی و معنوی نیز با تدارک چنین برنامه‌هایی زمینه خوبی را فراهم کند تا جامعه هدف کمیته امداد از ثمرات و نتایج این برنامه‌ها بهره بگیرند.

انتهای پیام
captcha