دختران محجبه برگزیده‌ ۸ استان در همدان تجلیل شدند
کد خبر: 4163635
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

دختران محجبه برگزیده‌ ۸ استان در همدان تجلیل شدند

در آیین اختتامیه‌ اردوی فرزندان کارکنان سازمان‌های جهاد کشاورزی که به میزبانی همدان برگزار شد، از دختران محجبه برگزیده هشت استان تجلیل شد.

اردوی تفریحی جهاد کشاورزی استان همدانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، حجت‌الاسلام امین رضایی دولت، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در آیین اختتامیه‌ اردوی فرزندان کارکنان سازمان‌های جهاد کشاورزی که روز گذشته، 28 مردادماه در سالن همایش مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: در روزهای پایانی ماه محرم و ابتدای ماه صفر، سومین اردوی فرهنگی تفریحی فرزندان کارکنان سازمان‌های جهاد کشاورزی، در همدان (پایتخت تاریخ و تمدن) برگزار شد.

وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان دختر از هشت استان کشور در این اردو گفت: میهمانان این اردو از استان‌های قزوین، قم، اصفهان، یزد، چهارمحال‌وبختیاری، مرکزی، همدان و تهران، به‌مدت سه روز ضمن شرکت در برنامه‌های فرهنگی، از مکان‌های تاریخی و گردشگری استان بازدید کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه هدف اولیه از برپایی اردوها، تأثیرگذاری معنوی و فرهنگی بر دانش‌آموزان است، افزود: حضور در بارگاه امامزاده محسن، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، غار علیصدر، مقبره باباطاهر، گنجنامه و نیز تماشای صحنه‌های جذاب و تأثیرگذار نمایش فصل شیدایی، از جمله خدماتی بود که به میهمانان ارائه شده است.

در آیین اختتامیه این اردو که با حضور رضا بهراملو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، حجت‌الاسلام احمد قادری و حسنعلی خوئینی، معاون فرهنگی و امور جهادی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و تعدادی دیگر از مسئولان برگزار شد، از دختران برگزیده‌ محجبه از استان‌های مختلف، تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha