آگهی استخدام در کمیته امداد امام خمینی(ره) جعلی است
کد خبر: 4162704
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

آگهی استخدام در کمیته امداد امام خمینی(ره) جعلی است

کمیته امداد امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای آگهی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص استخدام در کمیته امداد امام خمینی(ره) را جعلی دانسته و اعلام کرده است که ارتباطی با این نهاد ندارد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای آگهی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص استخدام در کمیته امداد امام خمینی(ره) را جعلی دانسته و اعلام کرده است که ارتباطی با این نهاد ندارد.

متن اطلاعیه کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص انتشار آگهی جعلی استخدام در این نهاد به شرح زیر است:

در پی انتشار آگهی استخدام در کمیته امداد امام خمینی(ره) در فضای مجازی در استان‌های مختلف، کمیته امداد امام خمینی(ره) هرگونه ارتباط با این آگهی را تکذیب می‌کند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن دعوت شهروندان به هوشیاری در خصوص کلاهبردی افراد و گروه‌های سودجو از طریق انتشار آگهی جعلی استخدام، اعلام می‌دارد پیگیری حقوقی موضوع از طریق مراجع ذی‌صلاح در حال انجام است.

بدیهی است در صورت نیاز هرگونه اطلاعیه جذب نیرو در کمیته امداد امام خمینی(ره) از طریق از مبادی رسمی این نهاد به اطلاع خواهد رسید.

شهروندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی Emdad.ir از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی(ره) مطلع شوند.

انتهای پیام
captcha