آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین در البرز
کد خبر: 4162669
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین در البرز

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین با نرخ مصوب از روز شنبه، 21 مردادماه همزمان با سراسر کشور در استان البرز آغاز شده است.

پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین

میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین با نرخ مصوب از روز شنبه، 21 مردادماه در استان البرز آغاز شده است، اظهار کرد: در اربعین سال گذشته بیش از 19 هزار زائر از البرز با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به مرز مهران اعزام شدند و با توجه به محدودیت پروازی در ایام اربعین، بیش از ۹۵ درصد زائران به‌صورت زمینی به عراق سفر می‌کنند.

وی توضیح داد: اعزام زائران اربعین از ۲۷ مردادماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد و در ایام اجرای طرح اربعین حسینی، در جهت افزایش ظرفیت ارائه خدمت به مسافران محترم فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی به شکل دربستی ممنوع است و ارائه خدمات صرفا در قالب سفرهای انفرادی و گروهی خواهد بود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تأکید کرد: برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از تمامی ظرفیت‌های استان برای جابه‌جایی زائران استفاده خواهیم کرد، بنابراین رعایت مقررات ابلاغی و شیوه‌نامه مربوطه را از مدیران عامل شرکت‌های مسافری در راستای تکریم زائران استان خواستاریم.

وی در پایان یادآور شد: در صورت مشاهده و یا گزارش تخلف از سوی شرکت‌های مسافربری مراتب بررسی و براساس ظرفیت کمیسیون ماده ۱۲ مربوط به تخلفات شرکت‌ها، با آن‌ها برخورد می‌شود.

انتهای پیام
captcha