استاندار چهارمحال‌وبختیاری هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد
کد خبر: 4157242
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

استاندار چهارمحال‌وبختیاری هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم کرد

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد، بیانیه‌ای صادر کرد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌ و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه استاندار چهارمحال‌وبختیاری به شرح زیر است:

«بسم‌ الله‌ الرحمن‌ الرحیم

«يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» (صف/۸)

مى‏‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد.

قرآن کریم خورشید تابان عصر تاریک جاهلیت و راهنمای بی‌بدیل بشر از ابتدای نزول تا کنون بوده است. اکنون که در وانفسای حوادث آخرالزمانی و تنگنای غیبتِ حجت الهی در زمین، تمسک به قرآن و آموزه‌های آن تنها مسیر نجات و راهگشای انسان است؛ جنود جهل و نادانی به جنگ تن به تن با باورهای مسلمین پرداخته‌اند و با این اقدام خود آتش خشم مسلمانان جهان را برافروخته‌اند و هیمنه آن دامان منحوس آنها را فرا خواهد گرفت.

دشمنان بدانند مفاهیم و آیات نورانی قرآن با گوشت و پوست جوانان عاشورایی مسلمان آمیخته شده و با این اقدامات کور و نابخردانه، ذره‌ای از عظمت قرآن در بین مسلمانان جهان خاصه جوانان متدین کاسته نخواهد شد، بلکه نفرتشان از بوی تعفنِ آزادیِ بیان‌تان بیشتر از قبل خواهد شد.

دولت سوئد باید در مقابل این اعمال دور از شأن انسانی که با سوءاستفاده از واژه مقدس آزادی در خاک این کشور  انجام می‌شود، پاسخگو باشد و بیش از این احساسات و ابهت غیرت خیل عظیم مسلمین جهان را به بازی نگیرد.

به عنوان عضو کوچکی از جامعه داغدار مسلمین، از رهروان واقعی دین مبین اسلام تقاضا دارم در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و روزهای مبارزه تاریخی اهل‌بیت(ع) با لشگر کفر و جهل به تأسی از پیشوای آزادگان جهان اباعبدالله الحسین(ع) به مقابله و واکنش مناسب به این اقدامات شیطانی برخيزند».

انتهای پیام
captcha