برپایی همایش «احلی من العسل» در بقاع متبرکه خراسان‌شمالی
کد خبر: 4157229
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
همزمان با ششمین روز از ماه محرم؛

برپایی همایش «احلی من العسل» در بقاع متبرکه خراسان‌شمالی

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی از برگزاری همایش «احلی من العسل» فردا دوشنبه و همزمان با ششمین روز از ماه محرم در بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام علی اکبر صفری، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام علی اکبر صفری، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: همایش نوجوانان حسینی با عنوان «احلی من العسل»، فردا دوشنبه دوم مرداد ماه در بقاع شاخص استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم همزمان با سراسر کشور در 10 امامزاده شاخص استان از جمله امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد، امامزاده حمزه‌الرضا(ع) شیروان، جعفربن احمد اسفراین، عبدالرحمان خرق و نظرگاه گرمه برپا خواهد شد.

صفری با بیان اینکه این همایش علاوه بر امامزاده‌های فوق در برخی از مساجد استان نیز برپا می‌شود، افزود: همایش «احلی من العسل» در امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد از شبکه اترک استان پخش مستقیم دارد.

وی تصریح کرد: این همایش با حضور دانش آموزان دلسوخته اهل بیت، مسئولان و مردم خداجوی استان در نقاط مختلف خراسان‌شمالی راس ساعت 9 صبح برگزار می‌شود که مداحی و سخنرانی و عزاداری از مهمترین برنامه‌های این مهم است. 

انتهای پیام
captcha