اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین است
کد خبر: 4156057
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: اردوهای زیارتی و معرفتی راهیان نور بدون‌تردید یک فرصت ارزشمند است که باید برای جهاد تبیین استفاده شود.

سرهنگ پاسدار منوچهر مؤدبی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منوچهر مؤدبی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 27 تیر در جلسه ستاد شهرستانی اردوهای راهیان نور، گفت: این اردوهای زیارتی و معرفتی یک فرصت مغتنم است، که باید از آن برای جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت‌افزایی نهایت استفاده شود.
وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه استقال از این رویداد معنوی امسال نیز باشکوه بوده است، اضافه کرد: بیش از 8 هزار نفر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشورمان اعزام می‌شوند که خواهران و برادران را در برمی‌گیرد.
وی با بیان اینکه، بر اساس زمان‌بندی که انجام‌گرفته است، زائران در قالب چهار مرحله به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و از این مناطق بازدید می‌کنند، ادامه داد: زائران اعزامی در قالب این کاروان‌ها از مناطق عملیاتی در میاندوآب، ارومیه و شمال غرب کشور بازدید می‌کنند.

مؤدبی ضمن اشاره به اینکه همه ما اعم از مسئولان و آحاد مردم در مواجهه با خون شهدا مسئول هستیم، گفت: باید دست‌به‌دست هم دهیم و شرایطی را فراهم کنیم تا نسل امروزی با رشادت‌های رزمندگان اسلام بیش از پیش آشنا شوند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، اردوهای راهیان نور را بهترین فرصت و زمینه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل اول انقلاب به نسل‌های امروزی دانست و گفت: .

از فرصتی که در اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت به دست می‌آید، نباید غفلت کنیم.

وی با بیان اینکه، جوانان از این طریق با حضور در مناطق عملیاتی متوجه می‌شوند، چه‌ها بر این مرز و بوم گذشته است، تا اینکه به نقطه کنونی رسیده‌ایم، اضافه کرد: بنابراین قدر نعمت کنونی را باید بدانیم و همچنان پشتیبان ولی‌فقیه باشیم تا کشورمان مقابل دشمنان بیش از پیش مقاوم شود.

انتهای پیام
captcha