اعزام کاروان قرآنی به گیلان؛ ضبط تلاوت برای پخش از شبکه نسیم
کد خبر: 4153507
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

اعزام کاروان قرآنی به گیلان؛ ضبط تلاوت برای پخش از شبکه نسیم

کاروانی با حضور فعالان قرآنی به دعوت اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان، عازم این استان شده است تا طی یک هفته شاهد برگزاری محافل انس با قرآن در شهرهای مختلف گیلان باشیم.

اعزام کاروان قرآنی به گیلان؛ ضبط تلاوت برای پخش از شبکه نسیم

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان و به مناسبت هفته قرآن و عترت این استان، ایام غدیر و نیز در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم، کاروانی متشکل از قاریان بین‌المللی کشورمان را به استان گیلان اعزام کرده است.

این کاروان قرآنی به سرپرستی محمد موجانی و با حضور قاریانی همچون قاسم مقدمی، مهدی غلام‌نژاد، حامد علیزاده و هادی اسفیدانی عازم استان گیلان شده است تا به مدت یک هفته از هفدهم تا بیست و دوم تیرماه شاهد برگزاری محافل انس با قرآن در شهرهای مختلف این استان باشیم. 

محمد موجانی، سرپرست این کاروان در مورد برنامه‌های این کاروان به خبرنگار ایکنا گفت:‌ این کاروان ضمن اجرا و ضبط تلاوت قرآن در اماکن عمومی، برخی محافل انس با قرآن کریم را در شهرهای تالش، صومعه‌سرا، ماسال، شفت، بندرانزلی و رشت برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این محافل در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است، افزود:‌ در کنار این محافل که برنامه‌ها و کلیپ‌هایی برای پخش از شبکه نسیم ضبط خواهد شد. در ایام حضور این کاروان در استان گیلان مجموعاً پنج محفل انس با قرآن برپا می‌شود. 

انتهای پیام
captcha