اعطای تسهیلات اشتغال به ۷ دهک پایین درآمدی در البرز
کد خبر: 4153483
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

اعطای تسهیلات اشتغال به ۷ دهک پایین درآمدی در البرز

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: تسهیلات اشتغال به مددجویان مورد حمایت و هفت دهک پایین درآمدی این استان تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان اعطا می‌شود.

کمیته امداد امام خمینی البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، کیومرث عدل‌بخش، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف این نهاد توانمندسازی از طریق اشتغال‌زایی و خودکفایی است، گفت: در سال جاری تسهیلات اشتغال به مددجویان مورد حمایت و هفت دهک پایین این استان تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از طریق برخی بانک‌های عامل استان انجام می‌شود، افزود: به‌منظور مساعدت به مددجویان مجری طرح‌های خودکفایی، اعطای وام‌های اشتغال از بند ب تبصره ۱۶ در تعامل با بانک‌ها، از محل تبصره ۱۸ دستگاه‌های اجرایی استان و صندوق کارآفرینی امید از منابع صندوق امداد ولایت، اشتغال پایدار روستایی و… به گروه‌های هدف پیش‌بینی شده پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز با اشاره به شرایط عمومی دریافت تسهیلات اشتغال گفت: ایرانی‌الاصل بودن، انجام خدمت سربازی یا معافیت، سکونت در محله ارائه درخواست، دارا بودن مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه)، عدم دریافت مستمری از سازمان‌ها و یا نهادهای دولتی، عدم استفاده از وام اشتغال بانک‌ها و سازمان‌ها، سن (بین ۱۸ تا ۶۰ سال) از شرایط عمومی وام اشتغال است.

وی همچنین افزود: نداشتن سابقه بیمه و دریافت حقوق و دستمزد از سایر سازمان‌ها و نهاد، توان ارائه تضامین به بانک‌ها، دارابودن مجوزهای لازم درباره شغل موردنظر، نداشتن چک برگشتی وام‌گیرنده و ضامنین از شرایط اختصاصی دریافت وام است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت: مددجویان کمیته امداد و هفت دهک پایین در آمدی برای دریافت تسهیلات اشتغال می‌توانند به دفاتر کمیته امداد امام(ره) و یا نشانی hayat.emdad.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha