اعزام 250 دانش‌آموز زائر اولی البرز به مشهد مقدس
کد خبر: 4153430
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

اعزام 250 دانش‌آموز زائر اولی البرز به مشهد مقدس

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، 250 نفر از دانش‌آموزان دختر استان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مشهد مقدس

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و تربیت معنوی دانش‌آموزان کاروانی متشکل از 250 دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اول برای زیارت بارگاه حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: این دانش‌آموزان که ساکن شهرستان‌های مختلف استان هستند به مدت سه روز برای تشرف به بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) در مشهد مقدس با هدف بهره‌گیری از فضای معنوی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین دانش‌آموزان اقامت می‌کنند. 

این مسئول با بیان اینکه تا پایان تابستان نیز 100 نفر از دانش‌آموزان زائر اولی استان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، گفت: اولین گروه زائران اواخر تیرماه و گروه دوم از دانش‌آموزان اواسط مردادماه راهی مشهد می‌شوند.

حجرگشت با اشاره به آثار معنوی و فرهنگی این سفر و نتیجه مثبت آن در روحیات دانش‌آموزان گفت: ضرورت دارد برای رهایی نسل امروز از توطئه‌های دشمنان شرایطی فراهم شود تا آنها با آرمان‌های ائمه اطهار(ع) بیشتر آشنا شوند و سبک زندگی آنان را سرلوحه رفتار و عملکرد خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha