مسابقه پیامکی «تا ابد با غدیر می‌مانم» در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 4152529
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

مسابقه پیامکی «تا ابد با غدیر می‌مانم» در کرج برگزار می‌شود

مسابقه پیامکی «تا ابد با غدیر می‌مانم» به همت بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) شهرداری کرج برگزار می‌شود.

عید غدیر

علی‌اکبر حشم‌فیروز، فرمانده بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: واقعه غدير از اهميت خاصی در تاريخ اسلام برخوردار است و اين امر آغازگر اصل امامت و ولايت در زندگی مسلمانان است.

وی افزود: مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بايد هر چه بيشتر در تكريم، حفظ و گسترش مناسبت‌های اين ايام تلاش كنند، چراكه تمام اعتقادهای دينی ما مربوط به ايام غدير است.

این مسئول با تأکید بر اینکه غدیر تمام نشده و تمام شدنی نیست و صاحب غدیر امام زمان(عج) است، گفت: مسئله غدیر باید مثل فرهنگ عاشورا که مردم خود را وقف امام حسین(ع) کرده‌اند، پررنگ شود و گسترش یابد، لذا باید در این راستا تلاش کنیم که جزو مبلغان احیاگر این سنت تاریخی و دینی باشیم.

حشم‌فیروز در ادامه از برگزاری مسابقه پیامکی «تا ابد با غدیر می‌مانم» به همت بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) شهرداری کرج خبر داد و افزود: این مسابقه با محوریت آشنایی هرچه بیشتر مردم با خطبه غدیر برای شهروندان برگزار می‌شود و علاقمندان تا 16 تیرماه فرصت دارند که در این مسابقه شرکت کنند؛ به 10 نفر از برگزیدگان از طریق قرعه‌کشی جوایز نقدی 300 هزار تومانی اهدا می‌شود.

فرمانده بسیج حضرت سیدالشهدا(ع) شهرداری کرج گفت: شرکت‌کنندگان برای دریافت سؤالات و کسب اطلاعات بیشتر باید به آدرس https://eitaa.com/hozehashtbasij مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha