اجرای برنامه‌های دهه ولایت در 20 بقعه متبرکه البرز
کد خبر: 4152434
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

اجرای برنامه‌های دهه ولایت در 20 بقعه متبرکه البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری برنامه‌های دهه ولایت با عنوان «جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در 20 بقعه از بقاع متبرکه و امامزادگان استان خبر داد.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اعلام برنامه‌های دهه ولایت با عنوان «جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در بقاع متبرکه اظهار کرد: برنامه‌های دهه ولایت از هفتم تیرماه آغاز شده است و تا ۱۶ ماه‌ جاری در بقاع متبرکه و امامزادگان استان ادامه دارد.

وی افزود: امامزاده طاهر(ع)، امامزاده حسن(ع) و امامزاده محمد(ع) از جمله بقاع متبرکه‌ای هستند که برنامه‌های عید غدیر در آنها به‌صورت ویژه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: از برنامه‌های این دهه فضاسازی و اطلاع‌رسانی، برگزاری جشن شاد آسمانی، اجرای برنامه گروه‌های سرود، برگزاری مسابقه، برپایی مراسم جشن ولادت امام هادی(ع)، قرائت زیارت جامعه کبیره و ترویج زیارت غدیریه امام هادی(ع) و برگزاری کاروان شادی نسیم ولایت است.

این مسئول بیان کرد: طرح ضیافت غدیر با اطعام زائران، برپایی محافل انس با قرآن و طرح حافظان غدیر با موضوع مسابقه حفظ خطبه غدیر و مسابقه حفظ موضوعی آیات مرتبط با ولایت امیرمؤمنان حضرت علی(ع) از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در پایان گفت: این جشنواره با هدف معرفت‌افزایی نسبت به این ایام با برنامه‌هایی، چون مسابقات کتابخوانی، مدیحه‌سرایی و حفظ چهل حدیث نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha