4 هزار محله البرز میزبان جشن‌های عید غدیر می‌شوند
کد خبر: 4152048
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰

4 هزار محله البرز میزبان جشن‌های عید غدیر می‌شوند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: امسال بیش از چهار هزار هیئت مذهبی، مسجد، مؤسسه و کانون فرهنگی تبلیغی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی میزبان جشن‌های عید غدیر می‌شوند.

جشن عید غدیر

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: همچون سنوات گذشته مجموعه هیئت‌های مذهبی، مساجد، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و مؤسسات و خانه‌های قرآنی خود را آماده برگزاری ویژه‌برنامه بزرگ ایام ولایت و امامت حضرت مولی‌الموالی، امیرالمؤمنین(ع) و جشن عید سعید غدیر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه غدیر امسال مصادف با 16 تیرماه با شعار و نام «مهمانی محله» مزین شده است، اظهار کرد: در این ویژه‌برنامه کوچه‌ها و خیابان‌ها، اماکن مذهبی و مساجد محلات، آذین‌بندی شده و جشن‌های متناسب با شرایط خود را برگزاری می‌کنند.

این مسئول برگزاری جشن‌ها، محافل تکریم و تجلیل از سادات، مسابقات فرهنگی و هنری، تئاتر غدیر، توزیع بسته‌های معیشتی و علوی، اطعام غدیر در قالب تهیه و توزیع بیش از نیم میلیون پرس غذا به‌صورت خودجوش و مردمی را بخشی از اقداماتی دانست که در البرز انجام خواهد شد.

ولایی‌برحق یادآور شد: صبح روز عید سعید غدیر در محل مصلی حضرت امام(ره) کرج، مواکب جهت بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت برپا خواهد شد. از مردم ولایتمدار استان البرز درخواست می‌کنیم با حضور در مراسم عید غدیر خم متناسب با توان خود، گامی در زنده نگه‌داشتن، انتقال و انتشار فرهنگ غدیر بردارند.

انتهای پیام
captcha