بقاع متبرکه البرز میزبان جشن‌های دهه ولایت و امامت می‌شوند
کد خبر: 4151488
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

بقاع متبرکه البرز میزبان جشن‌های دهه ولایت و امامت می‌شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت در بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: در بقاع شاخص، این برنامه‌ها به‌صورت ویژه برگزار می‌شود.

دهه ولایت و امامت

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا البرز از برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت در بقاع متبرکه این استان خبر داد و گفت: طی این ایام برنامه‌های متنوعی در سطح بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز عید غدیر، اطعام علوی نیز در 10 بقعه متبرکه استان اجرا خواهد شد، اظهار کرد: تجلیل از سادات از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه در بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز خطبه‌خوانی غدیر، اجرای جشن شاد آسمانی، برگزاری مراسم جشن سالروز ولادت امام هادی(ع) و قرائت زیارت جامعه کبیره را از دیگر برنامه‌های این استان اعلام کرد و افزود: همچنین برنامه روز مباهله نیز در 20 بقعه متبرکه استان برگزار خواهد شد.

دشتکی برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی بقاع متبرکه، راه‌اندازی کاروان شادی نسیم ولایت و توزیع کتابچه بر کرانه غدیر و روزهای شاد آسمانی را از دیگر برنامه‌های ایام دهه ولایت و امامت عنوان کرد و گفت: امیدوارم با اجرای این برنامه‌ها گام‌ مؤثری برای ترویج فرهنگ غدیرشناسی و شناخت هرچه بیشتر امام اول شیعیان در جامعه برداشته شود.

انتهای پیام
captcha