فعالان قرآنی همدان اهانت به قرآن در سوئد را محکوم کردند
کد خبر: 4151463
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳

فعالان قرآنی همدان اهانت به قرآن در سوئد را محکوم کردند

گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد به‌طور مشترک بیانیه‌ای صادر کردند.

قرآن کریمبه گزارش ایکنا از همدان، گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد به‌طور مشترک بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد، همان‌هایی که هر از چند گاهی با حماقت آمیخته با شرارت باعث حرکت انقلابی در حمایت از قرآن و محکومیت این حرکت سخیف در تمامی ممالک اسلامی و دلسوختگان مکتب رسول الله(ص) می‌شوند. قرآن کتاب عدالت، هدایت و تربیت تمامی انسان‌هاست و حفاظت از آن بر همه مسلمانان واجب است.

با دلی پر از اندوه و تأسف، نفرت و انزجار از وجود کثیف صهیونیسم بین‌الملل‌، باز هم شاهد هتک حرمت مدعیان دروغین حقوق بشر غربی شدیم و هستیم که به خود اجازه داده و با جسارت به تمام معنا و وحشیانه کتاب شریف و انسان‌ساز قرآن را که کلام خداوند متعال است را آتش زدند و همچنان این گرگ‌صفتان و وحشیان دم از آزادی بیان می‌زنند.

ما فعالان عرصه قرآن استان همدان هم مانند دیگر مسلمانان دنیا این عمل شنیع و جانسوز را اولا به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج) تسلیت عرض نموده و انزجار خود را از این اقدام وحشیانه و اهانت‌های نژادپرستان کشور سوئد و دولتمردان غربی به کتاب مقدس قرآن اعلام می‌داریم و از مجامع حقوقی و بین‌المللی درخواست پیگیری و محکومیت این عمل زشت و خشونت‌آمیز را داریم.

و لعن الله اعداالله ظالمیهم من الاولین والآخرین الی یوم القیامه

واحد قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان همدان»

انتهای پیام
captcha