بهره‌گیری از هوش مصنوعی در نسخه جدید «عملیات انهدام»
کد خبر: 4150114
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

بهره‌گیری از هوش مصنوعی در نسخه جدید «عملیات انهدام»

نسخه جدید بازی «عملیات انهدام» با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در وبگاه رسمی بازی منتشر شد.

بهره‌گیری از هوش مصنوعی در نسخه جدید «عملیات انهدام»به گزارش ایکنا؛ دهمین نسخه به روزرسانی بازی «عملیات انهدام» در وبگاه رسمی بازی منتشر شد. در این نسخه تغییرات حرفه‌ای و پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به نسخه‌های قبلی بازی وجود دارد.

بهره‌گیری از هوش مصنوعی برای ارتقای واکنش‌های دشمن یکی از ویژگی‌های نسخه جدید است که با این ویژگی، دیگر نیازی نیست خود را به اهداف مشخص برسانید، بلکه باید با دشمنانی که براساس هوش مصنوعی رفتار می‌کنند، رقابت کنید.

بی‌نهایت شدن مراحل بازی و امکان انجام بازی به صورت نامحدود، حذف محدودیت زمان مراحل، آسان‌تر شدن مراحل و واقعی‌تر شدن رقابت با دیگران، بهبود شدید روند بازی و آسان‌تر شدن آن، اضافه شدن نقشه‌های راهنمای پویا برای شناسایی آسانتر محیط و عملکرد دشمنان، بهینه‌سازی بازی، افزایش چشمگیر سرعت بارگذاری و شروع بازی و ارتقای کیفیت و جذابیت رابط کاربری بازی از ویژگی‌های دیگر نسخه جدید بازی «عملیات انهدام» است.

گیم‌پلی بازی یاد شده نیز به شدت بهبود یافته و شبیه بازی‌های جنگی برتر جهانی شده است و با آسانتر شدن روند بازی، کاربران نبرد روانی را تجربه خواهند کرد.

یادآور می‌شود؛ این بازی نگارشی از مجموعه بازی‌های عملیات انهدام است که به همت مؤسسه رسانه گستر بنیسی تولید شده است. در واقع پیشتر سه بازی عملیات انهدام با عناوین نبرد فاو، نبرد خرمشهر و نفس‌گیرترین نبرد تولید شده بود که ویژه سیستم‌های رایانه‌ای بود و اخیراً نسخه همراه ساخته شده است.

انتهای پیام
captcha