دشمنان بدانند پشتوانه انقلاب ایران، مردم بصیر هستند
کد خبر: 4148396
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

دشمنان بدانند پشتوانه انقلاب ایران، مردم بصیر هستند

سردار احمد شفائی گفت: دشمنان ببینند و آگاه باشند که مردم و مدافعان انقلاب ذره‌ای در دفاع از میهن اسلامی کوتاه نخواهند آمد، همچنین پشتوانه انقلاب، مردم بصیری بوده که در راه دفاع از آن تا آخرین نفس ایستاده‌اند.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان، امروز شنبه 27 خردادماه، در حاشیه مراسم تدفین شهید اردشیر خطیبی اظهار کرد: روز گذشته عزیزانی از خطه پهلوان‌پرور سیستان به دنیا اعلام کردند که مردانی در این منطقه حضور دارند که پیرو مکتب اسلام هستند.

وی افزود: عزیزان ما شجاعانه در میدان ایستادند و اثبات کردند که پیرو مکتب اسلام و قرآن هستند، مردان شجاعی که مجدد اثبات کردند مردمان این خطه پیرو مکتب امام خمینی (ره) می‌باشند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان تأکید کرد: رزمندگان ما به ویژه این شهید عزیزی که امروز با حضور شما تشییع گردید، با تمام توان اعلام کردند که ادامه دهنده مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و مسیر شهدای دهه 60 را ادامه می‌دهند.

شفائی تصریح کرد: امروز همه ما با حضور در مراسم این شهید عزیز نشان دادیم که ادامه‌دهنده مسیر انقلاب و شهدا هستیم، حرکت ارزشمند دیروز رزمندگان دو پیام را به جهان مخابره کرد؛ پیام اول به همه مردم عزیز منطقه سیستان، استان و کشور بود که مدافعان انقلاب اسلامی همچنان با تمام توان پای دفاع از انقلاب ایستاده‌اند و در این راه جان خود را فدا خواهند کرد.

وی، پیام دوم را خطاب به دشمنان انقلاب و کشور دانست و افزود: پیامی که دشمنان ما باید از این واقعه دریافت کنند، این است که شما همچون گذشته سرتان به سنگ خواهد خورد و دسیسه‌های شما با شکست روبرو خواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان افزود: دشمنان ببینند و آگاه باشند که مردم و مدافعان انقلاب ذره‌ای در دفاع از میهن اسلامی کوتاه نخواهند آمد، همچنین پشتوانه انقلاب مردم بصیری بوده که در راه دفاع از آن تا آخرین نفس ایستاده‌اند.

سردار شفائی گفت: مطمئن باشید که تمامی رزمندگان اسلام در نیروهای مسلح با تمام توان و با هوشیاری پای کار دفاع از انقلاب، کشور و ملت ایستاده‌اند، مزدوران دشمن که امروز فریب‌خورده دشمنان هستند بدانند که پایان خیانت تباهی است و تا دیر نشده به آغوش ملت بازگردند.

انتهای پیام
captcha