تألیف ۱۰ رمان از زندگی سرداران دفاع مقدس در سمنان
کد خبر: 4147476
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

تألیف ۱۰ رمان از زندگی سرداران دفاع مقدس در سمنان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تألیف و چاپ ۱۰ رمان از زندگی سرداران دفاع مقدس در استان خبر داد.

فرشید فلاح مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، عصر روز گذشته، 22 خرداد در نشست با حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان با اشاره به سابقه و سرآمدی استان و نویسندگان این استان در عرصه داستان‌نویسی گفت: تألیف و چاپ 10 رمان از زندگی سرداران اسلام در برنامه اجرایی این اداره کل قرار گرفته است.

وی به برگزاری اجلاسیه استانی بزرگداشت شهدای روحانی استان سمنان اشاره کرد و افزود: در برگزاری این اجلاسیه و کنگره شهدای استان برنامه‌های قرآنی نیز پیش‌بینی شده و قرار است طرح تلاوت نور و محافل قرآنی به یاد شهدای این استان در مساجد برگزار شود.

فلاح از مشارکت کانون‌های فرهنگی ـ‌ هنری مساجد در برگزاری این کنگره خبر داد و افزود: با همکاری این کانون‌ها فیلم‌های دفاع مقدس در مساجد استان سمنان اکران خواهد شد.

مدیرکل ارشاد سمنان برگزاری نمایشگاه‌های کتاب با موضوع دفاع مقدس و نیز آثار و تألیفات روحانیت را از دیگر برنامه‌های این اداره کل برشمرد و گفت: فعالیتهای فرهنگی ـ هنری به این مناسبت در استان سمنان اجرا می‌شود.

در این نشست که حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان سمنان و مجتبی نورمحمدی، مسئول دبیرخانه کمیته فرهنگی هنری و تألیف کنگره شهدای استان سمنان نیز حضور داشتند در خصوص برگزاری اجلاسیه شهدای روحانی این استان قبل از برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان و فعالیتهای فرهنگی هنری مرتبط با این اجلاسیه بحث و تبادل نظر شد.

یادآور می‌شود که دومین کنگره سرداران و سه هزار شهید استان سمنان قرار است اردیبهشت 1403 برگزار شود.

انتهای پیام
captcha