15 هزار زائر از استان فارس راهی مرقد امام(ره) شدند
کد خبر: 4145495
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

15 هزار زائر از استان فارس راهی مرقد امام(ره) شدند

در آستانه فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، بعد از 6 سال وقفه، 15 هزار نفر از مردم استان فارس راهی مرقد امام(ره) شدند.

اعزام مردم به مرقد امام، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، در آستانه فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، بعد از 6 سال وقفه، 15 هزار نفر از مردم استان فارس از تمام مناطق شهری و روستایی راهی مرقد امام(ره) شدند.

مراسم نمادین اعزام کاروان‌های زائر مرقد امام خمینی(ره) در شیراز صبح امروز، 13 خردادماه در محل دروازه قرآن شیراز توسط سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه این مراسم گفت: کار اعزام زائران مرقد امام به همت نواحی مختلف سپاه و بسیج در سطح استان انجام می‌شود که امروز از سپاه بقیةالله(عج) شیراز 22 اتوبوس به سمت حرم امام(ره) راهی شدند.

وی با بیان اینکه بحمد الهی امسال شاهد استقبال گسترده مردم از این سفر بوده‌ایم، افزود: در برنامه‌ریزی و هماهنگی این سفر برای کاروان 15 هزار نفری استان فارس، علاوه بر نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، شهرداری‌ها، راهداری و به‌خصوص فراجا که تامین امنیت زائرین از آغاز تا پایان سفر را به عهده دارند، ما را همراهی کردند.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان، زمان بازگشت کاروان‌ها را بعد از پایان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در روز 14 خردادماه در حرم امام(ره) اعلام کرد.

مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز هم در حاشیه این مراسم گفت: بیشترین اعزام از استان فارس توسط سپاه ناحیه بقیةالله(عج) به استعداد 22 اتوبوس انجام شده است.

وی تصریح کرد: این کاروان همزمان با سایر کاروان‌ها فردا در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت خواهند کرد و ضمن استماع و استفاده از بیانات رهبر معظم انقلاب، با ایشان نیز تجدید میثاق خواهند کرد.

علیپور با بیان اینکه یکسری برنامه‌های جانبی زیارتی هم برای کاروان‌های زائر مرقد امام در نظر گرفته شده است، گفت: زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در قم از دیگر برنامه‌های این کاروان‌ها هستند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در پایان تأکید کرد: تمام تدابیر امنیتی، بهداشتی و... برای زائران مرقد امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha