تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن اوقاف در البرز
کد خبر: 4145193
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن اوقاف در البرز

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف البرز از تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری خبر داد و گفت: تاکنون 1100 نفر از استان در مسابقات قرآن ثبت‌نام کرده‌اند.

قرآن کریم

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا، از تمدید مهلت ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری خبر داد و گفت: با توجه به استقبال و درخواست متسابقان مهلت ثبت‌نام این دوره از مسابقات به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود:‌ در این راستا مهلت ثبت‌نام رشته‌های آوایی اعم از انفرادی و گروهی تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه، ۲۲ خردادماه و رشته‌های معارفی تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۳۱ خردادماه جاری تمدید شد.

این مسئول با یادآوری اینکه پیش از این مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات ۱۵ خردادماه اعلام شده بود، گفت: از استان البرز تاکنون یک هزار و 100 نفر در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز با بیان اینکه میزان استقبال بانوان تا این لحظه از مسابقات بیشتر بوده است، گفت:‌ از یک این تعداد ثبت‌نام کننده 305 نفر آقا و مابقی خانم هستند. 

انتهای پیام
captcha