محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4144333
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه البرز برگزار می‌شود

محافل انس با قرآن همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) در بقاع شاخص استان البرز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی معاون فرهنگی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: همزمان با شب سالروز ولادت امام رضا(ع) بقاع متبرکه شاخص استان برنامه‌های جشن میلاد برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به برپایی محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه البرز در سالروز ولادت امام هشتم با حضور قاریان برجسته، افزود: طی این ایام برنامه‌های شاخصی با حضور مبلغان بومی با محور سخنرانی، برپایی جشن، غرفه‌های پاسخگویی به سؤالات شرعی و برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

مسعودی با بیان اینکه برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از زائران بقاع متبرکه در روز میلاد امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز است، اظهار کرد: همچنین در روز میلاد امام رضا(ع) برخی از بقاع متبرکه استان افتخار میزبانی از خادمان حرم مطهر رضوی را دارند. حضور خادمان مطهر رضوی در بقاع متبرکه البرز رنگ و بوی خاصی به جشن‌ها و مراسم میلاد امام رضا(ع) می‌دهد و حضور آنها عطر حرم امام رضا(ع) را به همراه دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) را یکی از اقدامات هیئت امنای بقاع متبرکه در شب میلاد امام رضا(ع) عنوان کرد و گفت: از مردم ولایتمدار استان البرز دعوت می‌کنیم با حضور در بقاع متبرکه و مساجد ضمن تکریم شعائر اسلامی از ویژه‌برنامه‌های این ایام استفاده کافی را ببرند.

 

انتهای پیام
captcha