میزبانی البرز از 2 کاروان خادمان رضوی
کد خبر: 4142361
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
در ایام دهه کرامت

میزبانی البرز از 2 کاروان خادمان رضوی

همزمان با آغاز دهه کرامت، شانزدهمین دوره جشن‌های زیرسایه خورشید در استان البرز با حضور دو کاروان خادمان حرم رضوی(ع) آغاز شد.

استان البرز میزبان 2 کاروان خادمان رضوی است

به گزارش ایکنا از البرز، حمزه قزلباش، مسئول شبکه جوانان رضوی استان البرز، 31 اردبیهشت‌ماه در جریان آغاز جشن‌های زیرسایه خورشید که با حضور کاروان خادمان حرم رضوی در کانون شهید سبحانی کرج و ادای احترام به شهدای گمنام آرمیده در این کانون برگزار شد، اظهار کرد: امسال همزمان با آغاز دهه کرامت میزبان دو گروه از خادمان حرم رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی جهت برگزاری شانزدهمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید هستیم.

وی با اشاره به اینکه شعار محوری دهه کرامت سال ۱۴۰۲ «همه خادم الرضاییم؛ خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» است، افزود: بر این اساس محور گفتمان کاروان‌های «زیر سایه خورشید» با شعار «جمع‌مان جمع است زیر پرچمت» در تمامی برنامه‌ها، توجه به مخاطبان تخصصی، مردمی‌سازی برنامه‌ها، بهره‌گیری از کلید‌واژه‌های اتحاد و همدلی به‌عنوان رویکردهای محتوایی دهه کرامت انتخاب شد‌ه‌اند.

این مسئول با بیان اینکه افزایش سطح همدلی ملی، ایرانی و اسلامی و نزدیک‌ شدن دل‌های آحاد جامعه از اهداف برگزاری برنامه‌های این ایام است، گفت: در تلاش هستیم ایام شاد و با نشاط مذهبی را در شهرها و نقاط مختلف استان رقم بزنیم زیرا جامعه به این نشاط نیاز دارد.

وی مهم‌ترین برنامه‌های جشن‌های زیر سایه خورشید را حضور در گلزار شهدا، امامزادگان و بقاع متبرکه، عیادت از بیماران در بیمارستان‌های استان، دیدار با معلولان و کودکان بی‌سرپرست و سالمندان، دیدار با زندانیان، خانواده‌های شهدا و آزادگان، حضور در مساجد و هیئت‌های مذهبی و رزمندگان، دیدار با ائمه جمعه، علما و طلاب و دیدار با نخبگان قرآنی و ورزشی برشمرد و بیان کرد: در این ایام 300 ویژه‌برنامه در البرز اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha