جشن روز دختر در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4142344
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

جشن روز دختر در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس

مراسم جشن سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاه لرستان در این دانشگاه برگزار شد.

جشن دانشجویی روز دختربه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، جشن دانشجویی جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه لرستان به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، با حضور رئیس دانشگاه لرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

این جشن، امروز، 31 اردیبهشت‌ماه با حضور علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این جشن دانشجویی که در اتاق جلسات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: از نگاه قرآن کریم، نقش دختران در خانواده و جامعه، یک نقش بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم، نقش‌های مهمی برای زنان و دختران در قالب داستان‌هایی همچون حضرت موسی(ع) بیان شده است، افزود: گاهی نقش یک دختر همچون داستان حضرت موسی(ع) می‌تواند یک نقش نجات‌دهنده و اثرگذار داشته باشد.

رئیس دانشگاه لرستان اضافه کرد: از نگاه توحیدی و دینی، دختران با بهره‌مندی از بصیرت و درایت، در هدایتگری جامعه به سوی فضیلت، کمال و اخلاق، نقش اثرگذاری دارند.

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، شخصیت حضرت معصومه(س) را الگوی کامل دختران در همه ابعاد زندگی دانست.

 

انتهای پیام
captcha