جشن‌های روز دختر در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4142338
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
همزمان با دهه کرامت

جشن‌های روز دختر در البرز برگزار می‌شود

چهار ویژه‌برنامه جشن روز دختر در قالب تجمع دانش‌آموزی همزمان با آغاز دهه کرامت در استان البرز برگزار می‌شود.

جشن روز دختر

هادی خان‌محمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری جشن‌های روز دختر همزمان با آغاز دهه کرامت در این استان خبر داد و گفت: این جشن‌ها در قالب تجمع دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم همراه با سخنرانی، برگزاری جشن، مسابقه، نورافشانی و پذیرایی برای دانش‌آموزان البرزی برگزار می‌شود، افزود: اولین برنامه روز یکشنبه، 31 اردیبهشت در قالب تجمع دانش‌آموزی با حضور 350 دانش‌آموز در ناحیه دو کرج برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: دومین برنامه در قالب برگزاری جشن تکلیف در ناحیه چهار کرج روز دوشنبه، یکم خردادماه با حضور یک هزار و 200 دانش‌آموز دختر البرزی برگزار خواهد شد. سومین برنامه نیز  سه‌شنبه، دوم خردادماه با محوریت جشن روز دختر نیز با تجمع یک هزار و 200 دختر دانش‌آموز در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج از ساعت 17 آغاز می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز توضیح داد: اجتماع بزرگ دو هزار دانش‌آموز نیز روز چهارشنبه، سوم خردادماه از ساعت 16:30 تا 18:30 در مصلای کرج با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش البرز، ستاد برگزاری نماز جمعه استان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار می‌شود.

وی در پایان مهم‌ترین هدف برگزاری این مراسم را ایجاد نشاط، ارتقای حس ارزشمندی، تکریم مقام دختر در خانواده و جامعه و حفظ هویت ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان و رسانه‌های معاند در حوزه زنان و دختران کشور، برگزاری مراسم روز دختر می‌تواند بهترین عامل برای تبیین جایگاه ارزشمند دختران و زنان باشد.

انتهای پیام
captcha