نام‌نویسی ۳۷۱ نفر در چهل‌و‌ششمین مسابقات قرآنی اوقاف خراسان‌شمالی
کد خبر: 4142254
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

نام‌نویسی ۳۷۱ نفر در چهل‌و‌ششمین مسابقات قرآنی اوقاف خراسان‌شمالی

رئیس اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: از نیمه اردیبهشت‌ماه تا صبح امروز، در سطح استان 371 نفر در چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ثبت نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علی پرهیزگار، رئیس اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان شمالیحجت‌الاسلام علی پرهیزگار، رئیس اداره امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان اظهار کرد: از مجموع 371 ثبت‌نامی در استان 157 نفر را آقایان و 214 نفر را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: بیشترین متقاضیان با 56 نفر در بخش ترجمه سوره یاسین و الرحمان، ترتیل 51 نفر و تفسیر نیز 44 نفر هستند.

پرهیزگار با بیان اینکه ثبت‌نام چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از ۱۶ اردیبهشت، آغاز و تا 15 خردادماه سال جاری ادامه دارد، گفت: چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهار بخش، آوایی انفرادی، در رشته‌های حفظ (۵،۱۰،۲۰،۳۰ جز) قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی برپا می‌شود.

وی مطرح کرد: در بخش گروهی نیز مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم، در بخش معارفی عمومی، ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و در بخش معارفی تخصصی، معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه  نیز در دستور کار قرار دارد.

پرهیزگار گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در بخش‌های آوایی، گروهی، معارفی عمومی و معارفی تخصصی از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد می‌توانند به درگاه www.quraniran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha