رفع مشکلات اجتماعی به تبیین به موقع موضوعات نیاز دارد
کد خبر: 4142129
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۷
امام جمعه اهل سنت درمیان:

رفع مشکلات اجتماعی به تبیین به موقع موضوعات نیاز دارد

مولوی سیداحمد عبدالله گفت: مردم دشمن مجهولات هستند و سوء‌تفاهم‌ها به‌دلیل بی‌اطلاعی از موضوعات است، چراکه اگر هر امری به موقع تبیین شود مشکلات به‌وجود نمی‌آید. 

مولوی سیداحمد عبداللهی، امام جمعه درمیان،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از فرمانداری درمیان، مولوی سیداحمد عبداللهی، امام جمعه اهل سنت درمیان، شب گذشته، 30 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی این شهرستان ضمن عرض تبریک هفته روابط عمومی گفت: ارتباط با مردم اصل جهاد تبیین است. مردم دشمن مجهولات هستند و سوء‌تفاهم‌ها به‌دلیل بی‌اطلاعی از موضوعات است، چراکه اگر هر امری به موقع تبیین شود مشکلات به‌وجود نمی‌آید. 

وی با اشاره به مسئله وحدت شیعه و سنی افزود: اعتقادات دو مذهب با مطالعه و اطلاع‌رسانی دقیق و با تبیین سبب شد تا بسیاری از سوء‌تفاهم‌ها و ابهامات در اغتشاشات اخیر رفع شود. حتی در قرآن هم داریم که اگر به نعمتی از نعمت‌های خداوند رسیدیم، باید آن را بازگو کنیم، لذا بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی مهم است.   

مهدی فرجامی‌فرد، فرماندار درمیان نیز در این جلسه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز مؤثرترین سلاح بین‌المللی علیه دشمنان و مخالفان، سلاح تبلیغات و ارتباطات رسانه‌ای است اشاره و اظهار کرد: دشمن جنگ ترکیبی را با کمک فضای مجازی و رسانه‌ای راه‌اندازی کرد. آموزش آشوب، آتش زدن بنرها و حمایت‌ها از بستر همین فضای مجازی انجام شد.  

وی گفت: هوشیاری مردم با کمک مقام معظم رهبری سبب شد تا دشمن شکست بخورد، لذا سلاح تبلیغات در دست روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است و روابط‌عمومی‌ها باید اولین روایتگری را داشته باشند تا دشمن سوء‌استفاده نکنند.  

فرجامی‌فرد راهبرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم را تحقق ایران قوی دانست و افزود: تحقق ایران قوی نیازمند الگوی جهادی است که روابط‌عمومی‌ها نقش اثرگذاری در تقویت جهاد تبیین دارند. مقام معظم رهبری هرگاه مطلبی را بیان کردند با نگاه به آینده بوده است، جهاد تبیین جای شهید و جلاد را مشخص می‌کند و امروز این مقوله برای نظام و انقلاب حائز اهمیت ویژه است.  

فرماندار درمیان از روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان یک مشاور برای پیشرفت و ارتقای هر منطقه یاد کرد و گفت: در حوزه روابط‌عمومی با محدودیت نیروی انسانی در شهرستان‌ها مواجه هستیم و روابط‌عمومی‌ها باید اقدامات انقلابی و جهادی عملکرد دستگاه‌های اجرایی را برای مردم بازگو کنند تا امیدآفرینی را داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha