طرح «ترویج نماز» در مدارس البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4141448
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

طرح «ترویج نماز» در مدارس البرز اجرا می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز البرز از اجرای طرح ترویج نماز در مدارس استان خبر داد و گفت: برای ترویج اقامه نماز بین دانش‌آموزان باید از گفتمان مناسب بهره گرفت.

حجت الاسلام ابوالفضل مرادی رئیس ستاد اقامه نماز البرز

حجت‌الاسلام ابوالفضل مرادی، رئیس ستاد اقامه نماز البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه برای ترویج اقامه نماز باید از گفتمان مناسب بهره گرفت، اظهار کرد: اهمیت اقامه نماز باید برای دانش‌آموزان تبیین شود.

وی با بیان اینکه سؤالات دانش‌آموزان درخصوص اقامه نماز باید به‌درستی پاسخ داده شود، افزود: موفقیت نماز در مدرسه نیازمند تبلیغ چهره به چهره است.

این مسئول با اشاره به اهمیت واگذاری مسئولیت فراهم‌ کردن اقامه نماز مدارس به دانش‌آموزان گفت: اگر مدیر و معلم مدرسه در نماز جماعت به‌صورت مرتب حاضر شوند و دانش‌آموز این صحنه را ببیند، خواهد فهمید که حرکت با شوق معلم به سمت اقامه نماز دلیل بر اهمیت آن دارد. لذا، باید به دانش‌آموزان یاد دهیم که زیبنده‌ترین هدیه به معبود نماز است.

مرادی در ادامه از اجرای طرح ترویج نماز در مدارس استان خبر داد و افزود: این طرح با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات، کانون امور مساجد، حوزه علمیه بانوان و انجمن اسلامی دانش‌آموزی برگزار می‌شود. در این طرح نماز و کارکردهای آن با زبان ساده به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود و معلمان نیز برای اجرای آن مشارکت فعال دارند.

رئیس ستاد اقامه نماز البرز گفت: در این طرح برای آشنایی دانش‌آموزان با موضوع مهم نماز از لوح فشرده ۱۰ دقیقه‌ای که معاونت تبلیغ حوزه علمیه کشور با موضوع قرائت نماز تهیه کرده است نیز استفاده می‌شود.
 

انتهای پیام
captcha