کمک ۱۰ میلیارد تومانی کردستانی‌ها در جشن گلریزان
کد خبر: 4140157
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷
رئیس کل دادگستری کردستان خبر داد

کمک ۱۰ میلیارد تومانی کردستانی‌ها در جشن گلریزان

رئیس کل دادگستری استان کردستان در دومین جلسه ستاد دیه استان ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران استان، گفت: کمک‌های مردمی در جشن گلریزان امسال بسیار ارزشمند بود و زمینه خوشحالی خانواده زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرد.

نشست ستاد دیه استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط دادگستری کردستان، دومین جلسه ستاد دیه استان کردستان با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان، مدیرکل زندان‌های استان، مدیرستاد دیه و جمعی از خیرین و نیکوکاران استان روز گذشته، ۲۰ اردیبهشت در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان کردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان در این نشست افزود: در جشن گلریزان سال جاری، خیرین و نیکوکاران کردستانی 10 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع‌آوری کردند.

وی از رشد 100درصدی کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته در بردارد و افزود: این کمک‌های مردمی زمینه خوشحالی خانواده زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرد و بنده به نوبه خود از اقدامات خداپسندانه این بزرگواران تقدیر می‌کنم.

یادآور می‌شود؛ در این جلسه پرونده تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد استان کردستان رسیدگی شد تا زمینه آزادی آنان با کمک ‌های مردمی فراهم شود.

انتهای پیام
captcha