توزیع 100 هزار افطاری ساده در کرج
کد خبر: 4135612
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

توزیع 100 هزار افطاری ساده در کرج

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج از توزیع 100 هزار بسته افطاری ساده بین روزه‌دارن شهر کرج خبر داد و گفت: برخی از ایستگاه‌های جانمایی شده در سطح شهر هم از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک علاوه بر افطاری، توزیع سحری را نیز در دستور کار قرار داده‌اند.

توزیع افطاری ساده

وحید قاسمی‌وند، رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی درایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: برپایی 30 محفل انس با قرآن در محلات کرج، اجرای نمایش مذهبی «محراب خونین» و «زخم کوفه» به مناسب شهادت حضرت علی (ع) در مصلی کرج، مصلی مهرشهر و فرهنگسرای کوثر و تالار شهیدان نژادفلاح، مشارکت در اجرای مراسم جزخوانی در مصلی کرج که از سیمای البرز نیز پخش می شود از جمله این برنامه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی، اعزام 300 نفر از قرآنیان کرج به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و برپایی غرفه قرآن بخوان جایزه بگیر در جشنواره لاله‌های کرج از دیگر برنامه های این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان بود، افزود: در این غرفه بیش از دو هزار کودک و نوجوان قرآن را قرائت کردند و جایزه گرفتند.

این مسئول بیان کرد: توزیع افطاری ساده از نیمه ماه مبارک رمضان تا پایان شب‌های قدر با همکاری بسیج و گروه‌های جهادی نیز انجام شد که با اجرای آن 20 نقطه اصلی شهر میزبان روزه‌داران بودند و در این بازه زمانی تقریبا 100 هزار بسته افطاری ساده بین مردم توزیع شد.

قاسمی‌وند، تصریح کرد: برخی از ایستگاه‌های جانمایی شده در سطح شهر هم از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ماه مبارک علاوه بر افطاری، توزیع سحری را نیز در دستور کار قرار داده‌اند.

رئیس اداره امور قرآنی و مذهبی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج گفت: در بحث فضای مجازی نیز 20 کلیپ با موضوع ماه مبارک رمضان ساخته و از شبکه البرز پخش و در کانال‌های فضای مجازی نیز منتشر شد.

 

 

انتهای پیام
captcha