وحدت مردم ایران موجب شکست توطئه‌های دشمنان شده است
کد خبر: 4132070
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

وحدت مردم ایران موجب شکست توطئه‌های دشمنان شده است

سردار شفایی گفت: شکل گرفتن عناصر وحدت و همدلی در ایران اسلامی سبب بالا رفتن روحیه مقاومت و ایستادگی مسلمانان در مقابل جبهه‌های ظلم استکباری شده و دشمنان را در رسیدن به اهداف ننگین‌شان ناکام کرده است.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان، سردار احمد شفایی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، امروز، ۱۸ فروردین‌ماه در اجتماع مردم و مسئولان شهرستان تفتان گفت: اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران سبب شکست توطئه‌های شوم دشمنان شده است.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ملت سربلند، همیشه در صحنه، ممن و انقلابی و رهروی ولایت، همواره عامل استحکام و قوت نظام و عزتمندی اسلام و میهن بوده‌اند و همچنان حامی اسلام و رهبری و انقلاب هستند.
 
سردار شفایی ضمن قدردانی از همگرایی، اتحاد، همبستگی و همراهی مردم شهرستان تفتان با نظام اسلامی افزود: مردم این استان و شهرستان با برخورداری از بصیرت و آگاهی و دشمن‌شناسی فریب خائنان به نظام مقدس جمهوری را نخورده و با شایستگی از ارزش‌های اسلامی و انقلابی صیانت کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: شکل گرفتن عناصر وحدت و همدلی در ایران اسلامی سبب بالا رفتن روحیه مقاومت و ایستادگی مسلمانان در مقابل جبهه‌های ظلم استکباری شده و دشمنان را در رسیدن به اهداف ننگین‌شان ناکام کرده است.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: سال‌هاست جمهوری اسلامی به همه دنیا اعلام می‌کند که نظم حاکم بر روابط بین‌الملل، نامتوازن، غیرعادلانه و ظالمانه بوده و برخی کشورها به ویژه آمریکا در رأس این بی‌عدالتی و نابرابری در روابط بین‌المللی قرار دارند و هر اقدام استعماری و ظالمانه خود را با استفاده از قدرت و جایگاه خود در این هژمونی به ظاهر قانونی، توجیه کرده و به هیچ نهاد و سازمان بین‌المللی هم پاسخگو نیستند.
 
سردار شفایی گفت: وظیفه و رسالت مهم همه ایرانیان، مسلمانان و آزادیخواهان جهان این است که در تقویت، تحکیم و ماندگاری مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
انتهای پیام
captcha