شهادت بسیجی مدافع امنیت چهارمحال‌وبختیاری در جنوب شرق کشور
کد خبر: 4124398
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

شهادت بسیجی مدافع امنیت چهارمحال‌وبختیاری در جنوب شرق کشور

سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بسیجی مدافع امنیت «طاهر زمانی» از رزمندگان تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) در جنوب شرق کشور به شهادت رسید.

شهید مدافع امنیت

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بسیجی مدافع امنیت «طاهر زمانی» از رزمندگان تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) در جنوب شرق کشور به شهادت رسید.

در اطلاعیه سپاه حضرت بنی‌هاشم(ع) به مناسبت شهادت رزمنده بسیجی طاهر زمانی آمده است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا (احزاب/۲۳)

از ميان مؤمنان مردانى‏‌اند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند.

برادر بسیجی، طاهر زمانی از رزمندگان مدافع حرم و مدافع امنیت تیپ ۴۴ حضرت قمر بنی هاشم(ع) امروز ششم اسفندماه در حین تمرینات تاکتیکی عملیاتی در جنوب شرق کشور به شهادت رسید.

شهادت این شهید عزیز را که همزمان با میلاد حضرت ابالفضل‌العباس(ع) بوده است، به پیشگاه امام زمان(عج)، همرزمان و خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

به اطلاع امت شهید پرور چهارمحال و بختیاری می‌رساند، جزئیات و زمان مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک این شهید عزیز متعاقباََ اعلام می‌شود».

انتهای پیام
captcha