مرحله اول مسابقات قرآنی محلات در کرج به پایان رسید
کد خبر: 4122947
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

مرحله اول مسابقات قرآنی محلات در کرج به پایان رسید

مسئول اداره قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج از پایان مرحله اول مسابقات قرآنی محلات، در 75 محله کرج خبر داد.

مسابقات قرآنی محلات

وحید قاسمی‌وند، مسئول اداره قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به زمان‌بندی هفتمین دوره مسابقات محلات کرج یادبود شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید روح‌الله عجمیان گفت: مرحله اول مسابقات قرآنی محلات، در 75 محله کرج به پایان رسید.

این مسئول گفت: این مسابقات در سه بخش ویژه خردسالان در جامعة‌القرآن و فرهنگسراها، بانوان در مؤسسات قرآنی و آقایان در سطح مدارس و مساجد بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد.

وی تصریح کرد: برای مشارکت هرچه بیشتر مردم در این مسابقات از تمام رده‌های سنی از چهار سال به بالا ثبت‌نام کردیم و امسال چند بخش شامل اذان، مکبری و ساده‌خوانی و روانخوانی قرآن به این مسابقات اضافه شد.

قاسمی‌وند با اشاره به اینکه همچنین به‌منظور آشنایی مردم با مفاهیم و تفسیر قرآن تفسیر سوره نور به مسابقات اضافه شد، گفت: این رشته از مسابقات ویژه تمام شهروندان البرزی است و مهلت شرکت در این رشته امروز به پایان می‌رسد.

مسئول اداره قرآنی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: فینال این مسابقات پنجم اسفندماه و مراسم اختتامیه نیز 12 اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha